Sunday, May 11, 2008

ett avsked.

Hej.

Nu säger jag hejdå. eller te min blogg. vill ni veta mer vad som händer så rekommenderar jag ju att ringa. jag brukar svara. beroende på nummer.
men jag kommer inte lämna er helt utan nårra sista livsråd:

- va fan ä mitt band, med uggla ä bland den bästa underhållningen som finns på tv just nu.
- hjälp sjuksköterskorna i kampen om högre lön för de ä de (snart vi) värda.
- de här nya visa stringen-byxorna som ä på väg hitåt från brasilien kommer nog inte komma så långt, men man kommer nog kunna se ett par på harrys i småstäderna.
- lixom playboy-kaniner outfits
- kayne west - homecoming. den låten ä värd att lyssnas på.
- lixom kleerup, alphabeat, madness funkar fortfarande.
- jag har fått en ny cykel. ulla gick sönder, hennes däck sprängdes. nu ska hon hönga på väggen, vilket ä snyggt å praktiskt för jag ä cool men började oxå gråta när jag insåg att jag behövde en annan. (ville inte ge upp ulla, ulla å jag har så mkt minnen) har inte kommit på namn än te henne (ja, den ä könsbestämd). ni kan ju komma på d.
- te vintern hittar ni mej på isla de magarita i västindien.
- gutt att mtv sänder en serie som tila tequila: shot at love. d måste gått te så här på mötet om vilka serier de ska ta in: "ehh, yea, här har vi en gammal porrskådis tila som söker efter kärlek. då hon ä bisexuell så låter vi henne ta in utav både könen å så får de slåss om henne. å d ä sjysst för tittarna kommer tycka att d ä såå bra för att vi visar lesbisk tv, men egentligen så handlar d bara om att vi män tycker d ä sexigt som fan när 2 tjejer hånglar med varann i en jacuzzi." jag trodde jag tittade på porr på mtv igår. d skrömde mej lite, för detta ä enbart gjort av män för män/pojkar. vaffö säger jag så? jo för jag vill se versionen där en gammal manlig porrskådis söker kärlek i båda könen å där de hånglar öppet i en jacuzzi. men d kommer vi inte få se. synn.
- jag har köpt smink för 500 kr från make up-store. (asså jag har gjort d som aldrig sminkar mej.) men jag fick bli sminkad. jag har oxå köpt underkläder från en sån där dyr underklädesaffär för över 1000 spänn. å har då gått upp 2 kupstorlekar. gutt som smör å jävla grädde.

som ni märker händer d en massa.

nu ska jag gå.
men som alltid ungdomar, håll i hatten.
pussen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home