Tuesday, December 04, 2007

när eder linnsie ska plugga.

idag försov jag mej te föreläsningen. tunnan försökte få upp mej men jag mumlade å blev arg å tyckte att jag skulle sova istället. x antal timmar senare så vaknar jag med dåligt samvete.
efter att ha avfärdat d dåliga samvetet satte jag mej i soffan. tog fram böckerna å började kolla på cirkulations systemet.
började svara på studie frågorna å kände mej duktig.
men efter en 45 minuter (vilket faktiskt ä länge nog för mej att vara koncentrerad) så började jag tänka på alla de dammtussar som legat under vår säng i evigheter, å att jag borde städa där. så efter en snabb pung så gjorde jag d. sen skulle jag bara ta en snabb pung te för att förbereda mej inför ett nytt pass läsande.
då kom jag ju på att facebooken inte hade blivit kollad på ett tag.
x antal stunder efter d så sitter jag nu å bloggar.
herre gusse. vad ska d bli av mej?
jag funderar på om jag har nån form av damp eller adhd.
nåt sånt iaf.

snart så åker jag te västindien, vart åker ni? mohahahaha.

som alltid ungdomar, väl mött å gå i frid.
puss å he.



0 Comments:

Post a Comment

<< Home