Friday, February 22, 2008

världens snyggaste juggebyxa.


detta ä en av världens goaste människor, å jag älskar honom.
inte bara för att han får mej att gå i falsett i denna videon utan oxå för att han har ett stort hjärta.
vi har hängt ihop länge å d ä gutt att ha honom nära mej.


förövrigt så jag fått laktosintolerans. tydligen så hade jag alla symptom för d. å d ä inget jag säger, som ni vet man kan göra när man läser om en sjukdom, utan d ä sant.
jag har koliksmärtor, helt sjuka gaser (fiser typ hur mkt som helst), körningar (ja, fråga gussen, han satt jämte mej igår), jag ä uppblåst (gutt, då ser man fetare ut än annars), å jag skiter hela tiden. igår trodde jag allvarligt att jag skitit på mej när jag stod å väntade på spårvagnen vid vågmästareplatsen. inte så guttit. å vad ska jag göra utan min grädde?

aja. som alltid. lev å lär, ungdomar, lev å lär.
puss å he.

1 Comments:

Blogger emelie said...

Jaha! Men vi pratade ju om våra magar för ett tag sen. Min var likadan. Då visste du inte att du var laktos. Jag är ju det med.
Man kan inte klara sig utan grädde...

8:59 AM  

Post a Comment

<< Home