Tuesday, December 18, 2007

uppdatering.

bara nårra få dagar kvar. sen västindien. sol å bad. vattenfall. kanske ett bad i ett vattenfall. var ä ni då? mohahahahahahah, suckers.

jag fick en digitalkamera i helgen. ni vet den där som jag lite tvingat te mej av fassan. iaf, i förrgår satte jag ihop den, in med batteriet å sen minneskortet. sen ladda. igår tog jag fram den te tunnan, satte på den å va redo att avfyra ett eller femton kort på oss. MEN då står d "carderror". va fasiken, efter att ha försökt på alla sätt att sätta in d där förbaskade sketkortet så inser vi att d ä kört. för CARDERROR finns ju inte ens med i manualen för fanken. skit kamera.

annars gick adventmiddan ovanligt skönt undan. lite käk, lek med flickorna:
- Faaaaaster Linn, vi leker kurragömma. räkna.
- asså barn, faster linn ä ju rätt så tröötte, sen.
- nej, faster linn, NUUUUU!

å herre mina dar sånt liv dä va.
å grejjen med good old Omanräv ä ju att en chaplinpizza ska va på sin plats. d fick jag en. men när man kommer in på chaplin å de säger: - a men hallå linn. eller från ett annat hörn: - a men va faaan, ä d inte Thelander, då har man inte vatt borta länge nog. nu dröjer d te nästa gång. å med d sagt så lyssnar vi på nån dansvänlig låt av beyonce å skriver vidare.
fast iofs, fassan va sej lik, mossan sej lik, knulldén sej lik å alla andra som jag såg ( bara familjen förutom knullan då) va sej lika.
jag fick ingen julklapp av sofie för hon va sjuk. då blev jag lessen å grät en sväng. jag vill ha julklappar. å glöm för allt inte bort att jag fyller år den 29:e december, även om jag ä borta å har en förkärlek te att glömma mina bästa vänners årsdagar. men nu har jag inhandlat mej en vägg almanacka av faktum så jag ska skriva upp era dagar, bara för d så bör jag typ få:
1: robert plant & alison krauss skiva.
2. buffy dvd-box
3. biobiljetter.
4. att nån kommer hit å firar mej i januari.
5. snygga "gå-ut-å-dansa-skor"
6. helst en överraskningsfest men ett kort räcker.

idag va jag hos bergströmskan. jag va lite lessen, då berättade hon om konstiga sexvanor. inte hennes dock. men då skrattade jag lite. åså sa ho: - inte för att jag förstår vaffö, men du ä ju d bästa Tunnan vet. då drog jag oxå på smilbandet.

nähä, nu ska jag plugga. för jag å tunnan ska gå med poel å sandra dee på jul på liseberg. tiunnan kanske kan få en dosa julsnus, för att han ä snälle.

som alltid mina kärleksbarn, lyssna på lil´mama med låten lipgloss. man må säga va man vill. men den ä bra. d ä den.
tills nästa gång, vandra i frid, å nästa gång så skickar jag på bilder från tobago. nu ska d skickas på en pung.
puss å he.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home